Tomáš Chvála hodnotí nedeľné zápasy i hosťovanie v Lide + fotogaléria zo zápasu s Nižnou

22.11.2012 23:24

 

Veľkou posilou v bojoch MI sa postupne ukázal Tomáš Chvála, hráč Snipers Bratislava, ktorý k nám prišiel na 6-zápasové hosťovanie. To sa mu zápasom s Nižnou skončilo, a preto sme ho poprosili o zhodnotenie jednak víkendových zápasov a celkovo svojho pôsobenia v našom tíme.

Tomáš: Čo sa týka zápasov, som spokojný, išli sme do Šale po 4 body a to sme splnili. Hlavne ma teší víťazstvo o dva góly nad Nižnou, ktoré v konečnom dôsledku može znamenať postup do extraligy :) Prvý zápas proti Trenčínu bolo z nášho pohľadu celkom trápenie, síce sme hrali dobre, ale nevedeli sme sa dostať cez betón, ktorý hrali Trenčania. Dostali sme hlúpe goly, ale vyhrali sme a máme dva body, čo je asi najdôležitejšie. Mne osobne sa hralo super, nastúpil som v obrane a na už spomínaný betón platila len hra cez obrancov, tak som sa na nedostatok hry nemohol stažovať. Pred zápasom s Nižnou som sa troška obával, ako to zvládneme, lebo sme mali 8 hodín pauzu a sedieť v hale celý deň nebolo moc dobré, ale všetci chalani to zobrali zodpovedne a vybehli sme na Nižnú a hrali sme super. Troška nás pribrzdilo zranenie Peťa Paála, ale potom sme to v druhej tretine roztočili a myslím, že "zaplnená" tribúna si prišla na svoje a fakt som rád, bol to super zápas a všetci hrali najlepšie, ako mohli. Obrancovia spravili veľký kus roboty, Palino pochytal, čo sa dalo a výsledkom su dôležité dva body :)

A čo sa týka Lida, som spokojný. Dúfam, že som pomohol svojou troškou, bolo to niečo iné, lebo sa odomňa vyžadovali na ihrisku iné veci, ako u nás v Snipers, ale tak zvykol som si hoci som občas nadával na obľúbené "pyramídky" :D Ale bolo to super, dobre sa mi hralo a je tu super kolektív, takže sa nemám na čo stažovať. :)

 

Tomášovi ďakujeme za odohrané zápasy a dôležité góly, a dúfame, že to nie je poslednýkrát, čo sme ho videli v drese Lida. V Snipers želáme veľa úspechov a postup do MI!

 

Fotogaléria zo zápasu s Nižnou

(autori fotografií Jozef Mlynarčík a Zuzana Šišmišová)

 

Transparentný účet


SK24 0900 0000 0051 2971 0129

 

PARTNERI

 
 

 

Kontakt

Športový klub LIDO Stachanovská 36
821 05 Bratislava
č. účtu: 2929848026/1100
banka: Tatra banka, a. s.
IBAN: SK02 1100 0000 0029 2984 8026
lido@lido.sk