"Zápalenosť pre hru ma namotivovala k ešte lepším výkonom!" - Oliver Berdis

25.11.2011 23:43

 

Na rade v krátkych profilových rozhovorov hráčov ŠK Lido Prírodovedec je len 16- ročný Oliver Berdis, momentálne pauzujúci pre zranenie kolena. Jeden z pilierov obrany nášho juniorského mužstva, pasujúceho sa v tretej bratislavskej lige, si našiel čas a podelil sa s nami o odpovede na naše otázky.

 

Predstav sa nám, kto si, koľko máš rokov, odkiaľ pochádzaš, čo študuješ?

 Volám sa Oliver Berdis,mám 16 rokov, momentálne žijem v Bratislave ale pochádzam z mesta Bardejov.Študujem na 8. ročnom jazykovom gymnáziu a za rok ma čaká maturita.

 

 

Prečo práve florbal a nie iný šport?

S florbalom som začal 3 roky potom ako som nastúpil na gympeľ.Na hodine telesnej výchovy som si to vyskúšal a hneď ma to chytilo. Páčila sa mi hlavne dynamika a to, že je to blízko k môjmu obľúbenému športu hokej.

 


Ako sa Ti pozdávalo letné sústredenie, ktoré si absolvoval prvýkrát a čo Ti robilo najväčšie ťažkosti?

Pre mňa osobne toto sústredenie bolo veľké plus hlavne v tom, že som pár dní mohol trénovať s chlapcami z A-cka a vidieť tú zápalenosť pre hru, ktorá ma namotivovala k ešte lepším výkonom, aké som doposiaľ dosiahol. Zároveň som posunul svoje hranice maxima o veľký krok dopredu. Určite najväčšie tažkosti mi robilo ranné vstávanie :) A hlavne intenzivita tréningov, no motiváciu som mal, takže som sa snažil vydržať.

 


Minulé kolo extraligy si bol nominovaný na zápas A mužstva, ale vyradilo Ťa zranenie, ako si k nemu prišiel? Bol si veľmi sklamaný že Ti ušla premiéra v extralige?

 V piatok tesne pred extraligovým kolom sme mali spolu so spolužiakmi v škole florbalový krúžok. Akurát som mal loptičku na hokejke a chcel som urobiť prudkú otočku, no mal som uvoľnené koleno a v tom do mňa narazil spolužiak a zranenie bolo na svete. Najprv som bol trošku nervózny, aby som bol fit na náš prvý duel proti B-tímu Lida. Neskôr večer mi volal spoluhráč z A-týmu, že som bol nominovaný, ale moje zranenie sa ani na druhý deň vobec nezlepšilo. Ako bonus, verdikt u lekára bol mesiac žiadny pohyb, čo bolo ešte horšie :D



V prvom kole sa juniori stretli s bývalými spoluhráčmi z B- mužstva, ako si videl tento zápas Ty?

Kedže náš tréner sa nemohol zúčastnit zápasu, ujal som sa mužstva. Zápas som vnímal ako celkom príjemný vstup do III. ligy a ako možnosť získať nejaké body. Naše zbytočné vylúčenia a taktiež neštastie v zakončení nás pripravili o víťazstvo.



V čom vidíš výhodu Juniorov oproti Béčku a naopak, v čom majú výhodu starší hráči?

Určite to je celková dynamika nášho tímu, precíznejšia technika. Na druhej strane B-čko má vo svojich radoch skúsenejších hráčov, ktorí vedia v daných situáciach lepšie reagovať.



S akým umiestnením juniorského tímu by si bol po sezóne spokojný, resp. na ktoré tímy z tretej ligy si trúfate?

Veľkým úspechom by bolo umiestniť sa do 5. miesta. Myslím si, že máme na každý tým v lige len sa musime naučiť hrať zodpovednejšie hlavne dozadu a vedieť sa na ihrisku správne rozhodnúť.

 

Ďakujeme za rozhovor a želáme skoré uzdravenie a návrat do tímu!