"Je na čase si dať nové, vyššie ciele a pracovať na ich naplnení!" - Jozef Buco Mlynarčík

24.11.2011 17:34

 

V rýchlom slede pokračujeme a predstavujeme oporu v obrane B- tímu ŠK Lido, Jozefa Mlynarčíka, prezývaného Buco. Tento hráč zaznamenal výrazný progres vo svojom hernom prejave a je príkladom, ako sa správaním, dostatočným odhodlaním a snahou dokáže hráč nášho tímu zlepšiť a vypýtať si, hoci len na pár zápasov, miesto v A tíme. Nech je jeho snaha vzorom pre ostatných hráčov ŠK Lido Prírodovedec!

 

Predstav sa nám, kto si, odkiaľ pochádzaš, čo študuješ?

Pre tých čo ma nepoznajú, volám sa Jozef Mlynarčík. Pre priateľov Buco. V súčasnosti žijem v obci Stará Lesná. Vyrastal som však u starých rodičov v Matiašovciach. Do Bratislavy som sa vybral študovať geografiu a kartografiu na Prírodovedeckej fakulte UK. Po troch rokoch som presedlal na humánnu geografiu, ktorú dúfam tento rok úspešne doštudujem.

 

Ako si sa dostal k florbalu?

K florbalu som sa dostal v prvom ročníku na výške. Spolubývajúci s kamarátmi začali hrať večernú ligu na našej fakulte tak som to s nimi skúsil. Zapačilo sa mi to a odvtedy sa venujem florbalu.

 

Letné sústredenie v Dubňanoch Ti v určitých chvíľach (vstávanie z matracu, tréningy vonku) dávalo dosť zabrať, cítiš jeho prínos v prebiehajúcej sezóne?

Ešte za mojích mladých čias som sa venoval futbalu a basketbalu. Tieto športy som mohol vykonávať všade, takže problém s kondíciou nebol až taký veľký problém po lete. Teraz cez leto nemám veľa času na šport. Takže je po dvoch mesiacoch oddychu dosť náročné sa dostať do kondície. Kondíciu som naberal asi dva mesiace. Toto leto som ju získal za sústredenie, takže tam vidím určite prínos.

 

Pred sezónou si deklaroval cieľ zahrať si aspoň jeden zápas mužskej extraligy, čo sa Ti hneď na začiatku podarilo. Si spokojný s naplneným cieľom?

Môj hlavný cieľ bol splnený, aj keď o spokojnosti nemôže byť reč. Teraz je na čase si dať nové, vyššie ciele a pracovať na ich naplnení.

 

Porovnaj mužskú extraligu a III. ligu, kde hrávaš za naše Béčko.

Rozdiely sú vo všetkom. Rýchlosť, technika, samotná hra. Ale poriadným vedením a tvrdou prácou sa môžu niektoré mužstva dostať aj do vyššej súťaže.

 

V bratislavskej tretej lige má túto sezónu Lido dve družstvá, B-tím aj juniorov, si spokojný že dostaneš ty aj ostatní viac priestoru v zápasoch?

Väčšiemu priestoru sa teší každý, len niekedy vznikajú problémy s dostatkom hráčov na zápas.

 

Máš nejaký florbalový vzor, alebo si ideš vlastnou, nevyšliapanou cestou?

Vzor nemám, snažím sa isť vlastnou cestou a kde tu niečo odpozorovať od iných hráčov v klube.

 

Organizuješ zimné sústredenie pre hráčov ŠK Lido v Spišskej Starej Vsi, čo by si odkázal nerozhodnutým potenciálnym záujemcom?

Nech neváhajú a idú. Určite zažijú kopec zábavy popri športovej drine.

 

Stále popieraš podobnosť s Justinom Bieberom, Tomom Cruisom aj Alexandrom Marcusom, alebo si sa už s nimi stotožnil?
Ešte si zabudol na Jamesa Blunta :)

 

Ďakujeme za odpovede a želáme veľa v úspechov v našich klubových farbách.