O rok sme naspäť v extralige - Michal Vrabec

27.08.2012 22:14
 
Po krátkej odmlke pokračujeme v našom predstavovaní hráčov ŠK Lido. Priestor dostal skúsený pilier zadných radov a dlhoročná opora Michal Vrabec. O svoje spomienky, dojmy i očakávania od najbližšej sezóny sa s nami rád podelil.
 
 
Predstav sa nám v krátkosti, odkiaľ pochádzaš, čo robíš a ako si sa dostal k florbalu.
Volám sa Michal Vrabec, mám 26 rokov, narodil som sa v Martine ale celý život prežil v Turčianskych Tepliciach. V roku 2010 som skončil štúdium zoológie na Prírodovedeckej fakulte UK a momentálne som v 2. ročníku doktorandského štúdia na Ústave Zoológie SAV. K florbalu som sa dostal na telesnej výchove, viď otázku nižšie :)
 
 
Si taká šedá eminencia v ŠK Lido, a to nemyslím len preto, že už Ti rašia prvé šediny. Bol si pri začiatkoch florbalu aspoň na Prírodovedeckej fakulte, ako si spomínaš na tieto časy, prvé hokejky s flexom 50 a prvé nesmelé strely a nahrávky?
Boli to ťažké časy, ale veľmi pekné. Keď som ja nastúpil do prvého semestra na jeseň roku 2005, florbal ako predmet ešte neexistoval. Až o polroka došiel Moky a založil florbaloý krúžok. Samozrejme na začiatku sme nemali mantinely ani bránky, na ktoré Moky intenzívne zháňal peniaze, za čo mu patrí obrovská vďaka. Prvé nesmelé a hlavne nepresné nahrávky so školskými hokejkami s flexom asi 8000 boli nezabudnuteľné. Na krúžku sa nás zišlo celkom dosť a keď sme videli, že nám to celkom ide, začali sme si zháňať lepšie "palice". Partia bola skvelá, začalo sa chodiť po turnajoch, na ktorých sme ako úplní začiatočníci hrali parádne zápasy. Jadro tejto partie vyhralo posledné ročníky Vysokoškolskej ligy, čo tiež dokazuje po toľkých rokoch niečo. Dúfam, že mladší hráči po nás preberú žezlo a budú ďalej vyhrávať v mene našej PRIFky.

Minulé leto si v rámci individuálnej letnej prípravy v Tatrách nosil ťažké bremená do lesa a z lesa. Mal si potom lepšiu kondičku v sezóne?
V rámci svojho Phd. štúdia sa cez leto často objavujem v Tatrách a okrem iného nosím polená po svahoch, keďže je tam už tak málo smrekov. Tento rok ma to obišlo, takže môžem potom porovnať svoju kondičku s minulým rokom. No myslím si, že lepšia určite nebola, skôr som mal živicu vo vlasoch a mokro v topánkach :)
 
Cieľom A-čka v najbližšej sezóne nemôže byť nič iné ako návrat do extraligy, je tak?
Myslím, že o tom nikto nepochybuje! Už to, že sme vypadli je celkom hanba a do extraligy postúpilo mužstvo, čo skončilo na asi 7. mieste v druhej lige. Opory ostali v mužstve, došli ďalší šikovní chalani a konkurencia na jednotlivých postoch sa zvýšila. Ideme do novej sezóny s tým, že o rok sme naspäť v extralige.
 
V najbližšej sezóne bude A-mužstvo bojovať v prvej lige, chystáš sa vylepšiť si svoje bodové maximum (12+3) zo sezóny 2010/2011?
To bolo už celkom dávno ale dobre viem, kto mi nahral na asi všetky góly v tej sezóne. Zoberte mu bicykel, dajte ho k nám na centra a sľubujem, že ich dám aj viac :) (pozn.red.: Má na mysli Milana Forra)
 
Mimo florbalu si veľmi kľudný človek, ale na palubovke nikomu nič nedaruješ. Aký počet svojich trestných minút odhaduješ do ďalšej sezóny? 
Bude ich hádam menej ako tých 14 v minulej sezóne. Takí "burani" ako Jozef Holíček alebo Roman Günther ich mali minulú sezónu viac ;) (pozn. redakcie: To nie je pravda!) Keďže som 12 rokov hrával hokej v tej najnižšej súťaži a moja postava nie je zrovna hokejová, musel som používať kadejaké nepekné veci, aby som zastavil alebo znepríjemnil život útočníkom. Len sa ich neviem už nejako zbaviť :)
 
Čo by si na záver odkázal svojim fanúšikom (Zore) a kamarátom (Buco)?

Všetkým Liďákom želám úspešnú sezónu, nech sa im vyhýbajú zranenia a hlavne nech majú z hry radosť. Veď preto to všetci robíme. Zore prajem pevné kolená a hlavne nervy s babským tímom a Bucovi (keďže je už ten Mgr.) prebojovanie sa do A-tímu a menej toho piva po tréningu :)

 

Ďakujeme za rozhovor a želáme veľa zdaru do ďalšej sezóny!

 

Transparentný účet


SK24 0900 0000 0051 2971 0129

 

PARTNERI

 
 

 

Kontakt

Športový klub LIDO Stachanovská 36
821 05 Bratislava
č. účtu: 2929848026/1100
banka: Tatra banka, a. s.
IBAN: SK02 1100 0000 0029 2984 8026
lido@lido.sk