"Náš nový tréner Maťo Šťastný je pre nás darom z nebies" - Veronika Weinbergerová

30.11.2011 11:19

 

Dnes si posvietime opäť na novozložený ženský tím, predstavíme si veselé dievča Veroniku Weinbergerovú, hráčku pripravenú a odhodlanú sa zlepšovať od tréningu k tréningu.

Predstav sa nám, kto si, odkiaľ pochádzaš, čo študuješ?

Pre tých, ktorí ma ešte nepoznajú, volám sa Veronika Weinbergerová, no bližšie sú mi prezývky Weiny alebo Nika. Som rýdza Bratislavčanka a v tomto meste taktiež študujem na Vysokej škole zdravotníctva a sociálnej práce sv. Alžbety (VSsv.Alžbety), konkrétnejšie odbor sociológia, čo pravdupovediac nie je odbor môjho srdca, stále sa viac-menej hľadám :)


Ako si sa dostala k florbalu?

Počiatky florbalu u mňa siahajú hlbšie, ako sa možno zdá. K tomuto športu som sa dopracovala v prvom ročníku strednej školy, kde ma na telesnej ohromne bavilo trieskať hokejkou do všetkého živého aj neživého. Po istom čase som si našla na internete florbalový klub Dragons, kde som vlastne aj začala hrať.


Minulú sezónu si, rovnako ako väčšina našich hráčok, strávila v klube Snipers Bratislava. Opíš nám pôsobenie v tomto klube.

Aj keď trvanie nášho pôsobenia v Snipers trvalo iba jednu sezónu, musím povedať, že mám z tohto klubu isté skúsenosti a zážitky, ktoré ma posunuli. Hlavne sa z nás ako báb začal tvoriť, pomaly ale isto, malý kolektív.


Ako si rozumieš s babami v tíme?

Ako som vyššie spomenula, s babami sa poznám už z klubu Snipers, teda po prestupe pre mňa nebol až taký veľký problém sa aklimatizovať. Nikdy sme nemali problém si správne babsky poklebetiť, vychádzame spolu fajn. Takisto nové členky nášho tímu nemali problém vkĺznuť medzi nás,myslím, že z pohľadu kolektívu nám to klape.


Ako sa Ti pozdáva tréner Maťo Šťastný?

Náš nový tréner Maťo Šťastný je pre nás darom z nebies, vidíme na ňom chuť (nás) trénovať. Som veľmi rada, že nám bol pridelený práve on, ikeď to nemá s nami vždy ľahké, určite sa natrápi, kým nás ženské ukľudní. Asi nebudem klamať, keď poviem aj za ostatné hráčky, že sme šťastné, že máme Šťastného ;)


Potrpíš si ako dievča na florbalovú módu, snažíš sa hrať farebne zladená (potítka, čelenky, tenisky)? :D

Možno by sa odo mňa ako od správneho dievčaťa očakávalo, že budem chodiť maximálne zladená a dokonale nahodená na tréningy, ale vôbec to tak nie je. Väčšinou meškám na tréningy (väčšinou, nie vždy), tak si doma stihnem len rýchlo nahádzať veci do tašky, čiže sa ani nezamýšlam čo by sa k čomu mohlo hodiť a čo nie.

 Zatiaľ ste odohrali len tri zápasy, s akým umiestnením budeš po sezóne spokojná?

Keď vezmem do úvahy fakt, že sme odohrali zatial naozaj iba tri zápasy, nie som v tomto moc optimistická, ale samozrejme, budeme a chceme sa snažiť, aby sme dopadli čo najlepšie. To, na ktorom mieste si ozaj netrúfam povedať, ani hádať :)


Zhodnoť posledné dva zápasy, ktoré ste odohrali v Ružomberku.

Povieme si narovinu, zápasy dopadli zle, no dali sme do toho všetko, čo sme zatiaľ mohli, určite nemôžem povedať, že sme sa nesnažili, ale budeme pracovať na tom, aby sme sa tréning od tréningu a zápas od zápasu zlepšovali. Vídime naše nedostatky my aj náš trenďo, tak už len makať a makať.


Pred časom si vyhrala zájazd do Belfastu na odovzdávanie MTV Music Awards (alebo čo), aké sú Tvoje dojmy? :)

Uff.. no moje dojmy z Belfastu. Jednoznačne to boli jedny z najkrajších dní v mojom živote a hodné zapamätania si do konca života. Nebolo to síce presne to, čo som očakávala, ale stačilo mi aj to, čo nám bolo poskytnuté. Poskytnuté to, čo sa veľa ľuďom nepodarí, alebo nepošťastí :) 

 

Ďakujeme za rozhovor a želáme veľa úspešných tréningov aj zápasov!