"...keď cítim, že dostaneme gól, tak sa snažím striedať..." Michal Obšitník

13.08.2013 22:40

V predstavovaní našich hráčov pokračujeme druhou najmladšou kategóriou - budúcoročným dorastom. Viac o sebe nám povie vždy dobre naladený sympaťák a člen "hero line" Michal Obšitník.

Ako sa voláš, odkiaľ si, kde študuješ a nejaké tvoje koníčky?

Volám sa Mišo Obšitník. Mám 15 rokov ale V septembri už budem mať 16! :) Som Z Bratislavy kde aj študujem na Gymnáziu Jura Hronca. K mojim záľubám patrí Šport hlavne florbal, futbal, hokej a aj trochu počítače a hry.

Ako si sa dostal k florbalu a celkovo do Lida? Prečo máš dres s číslom #21? 

Po ťažkých piatich rokov futbalu som mal námahové prasknutia kosti v päte. Mal som dva mesiace pauzu, no a cez tú pauzu som sa rozhodol že by som chcel vyskúšať iný šport. Rozmýšľal som nad hokejom, ale povedal som si že začnem florbalom a odvtedy ma to chytilo.  Do Lida som sa dostal cez Sama Karabu a Dominika Dubovského, keď som sa aj s Lukášom (Kúšikom) dohodol že tam pôjdeme. Čo sa týka najlepšieho čísla 21. Už vo futbale medzi číslami, ktoré som mal bola 21, a keď sme si mali vybrať číslo v ten čas nosil číslo 21 môj slovenský vzor Libor Hudáček.

Tento rok si mal za sebou druhú sezónu. Tú minulú si si veľmi nezahral, lebo si sa spolu ostatnými spoluhráčmi dohodol, že si dolámete kosti... =) Dával si si tento rok na seba väčší pozor, aby si mohol pomôcť tímu v každom zápase?

Na konci minulej sezóny som bol samozrejme sklamaný, že som si moc nezahral a túto sezónu som sa snažil dávať si na seba väčší pozor čo sa mi aj podarilo :)

Túto sezónu ste ako tím obsadili 7. miesto z desiatich tímov. Si s spokojný, či si myslíš, že to mohlo byť aj lepšie?

Na to aký máme tím to mohlo byť lepšie lebo máme plno šikovných chlapcov. Aspoň o dve miesta :) Ale som spokojný so 7. miestom. Stále sme boli lepší, ako minimálne tie tri tímy, čo skončili pod nami :)

Po skončení súťaže si v kanadskom bodovaní tímu skončil na delenom 3. mieste po tom, čo ťa tréner zákerne obral o ("vraj" pozn. red) regulárnu asistenciu. O to horšie, že sa o miesto delíš s kamarátom Lukášom. Si schopný týmto ľuďom odpustiť? =)

Lukáš mal túto sezónu viac šťastia ako ja tak si to zaslúži byť tretí. Dúfam, že ďalšiu sezónu budem mať to šťastie ja. Čo sa týka trénera odpustené má, ale stále si stojím za svojím, že som mal mať o jedno "A" naviac.

V tabuľke pravdy si patril medzi najlepších hráčov. Prezradíš nám recept ako na to?

Recept je jednoduchý. Hrám najlepšie ako viem a samozrejme keď cítim, že dostaneme gól, tak sa snažím striedať ešte pred gólom. 

A tým že mám veľa asistencií, tak mám aj nejaké pluská :)

Na poslednom kole si skúšal trénera z maturitnej biológie a vďaka tebe to dopadlo úspešne. Nerozmýšľal si nad tým, že začneš doučovať maturantov? =)

Po prvé som rád že to dopadlo úspešne. Ale pre niekoho môže byť úspešná aj 4 a neviem čo dostal. O doučovaní maturantov som nerozmýšľal lebo viac ma baví florbal ako sa učiť na 1000 otázok. Takže asi nie.

 

Mišovi ďakujeme za rozhovor a želáme veľa úspechov nie len vo florbale, ale aj v škole a v skúkromí!

 

Rozhovor sporstredkoval: Pavol Veninger