Lukáš "Liko" Likavec - "...postupom času sa ukázalo, že Lido je super kvôli kolektívu"

25.11.2012 18:37

V ďalšom zo série rozhovorov prinášame spŕšku odpovedí opäť z úst tých mladších. Dnes sa dozvieme viac o realtívne novej tvári v našich radoch - obrancovi starších žiakov Lukášovi "Likovi" Likavcovi.


 

Predstav sa nám v krátkosti kto si, odkiaľ pochádzaš a čo študuješ.

Volám sa Lukáš Likavec a priatelia ma prezývajú Liko. Narodil som sa v Ružinove v Bratislave a môj otec bol veľký športovec (asi som po ňom niečo zdedil :D). Mám rád šport, no najmä florbal a navštevujem ZŠ Ostredková 14.

Ako dlho sa venuješ florbalu a ako si sa dostal do Lida?

Florbal hrám už dva roky. S Peťom sme spolu chodili na športový krúžok v škole, a keďže nás florbal bavil hľadali sme klub. Hneď ako prvý nám do oka padol klub ŠK Lido, lebo sme to mali blízko na tréningy, ale postupom času sa ukázalo, že Lido je super kvôli kolektívu. Chalani sú fakt super a tréneri tiež.


Vieme, že si hrával futbal. Prečo si sa rozhodol vymeniť kopačky za hokejku s deravou 

čepeľou?

S chalanmi sme chodili hrávať hokejbal. Dosť sme hrávali, čiže mi hokejka "padla" do ruky. Raz na telesnej sme hrali florbal a vtedy som zistil aký je to super šport. Odvtedy sa mu venujem. A vymenil som ho za futbal, lebo ma viac baví. Doslova ma učaroval. 

Do klubu si prišiel aj s brankárom Peťom Juklom ako nerozlučný dvojka. Koľko sa už poz

náte, a ako sa to prejavuje na tréningoch/zápasoch? =)

S Peťom Juklom sa poznáme už 5 rokov. Je to fajn chalan, ktorý ma podľa mňa potenciál byť v budúcnosti dobrým brankárom. Vďaka tomu, že sa poznáme si viac rozumieme. 

Už máš za sebou prvých päť zápasov. Ako zatiaľ hodnotíš sezónu?

V týchto prvých zápasoch sme sa snažili zohrať, keďže je tu dosť nových hráčov. Máme sa čo učiť, ale myslím si, že to neboli zlé a zápasy a oproti minulej sezóne je to o dosť lepšie. 

Chcel by si na záver niečo odkázať rodine, priateľom, fanúšikom alebo vysloviť nejaké proroctvo? 

Pozývame všetkých fanúšikov ŠK Lido, ktorým záleží na našich výsledkoch a urobíme všetko čo je v našich silách, aby sme po zápase odišli všetci spokojní!!!

 

Likovi ďakujeme za rozhovor a želáme veľa zdaru nie len vo florbale, ale aj škole a celom živote.

 

Transparentný účet


SK24 0900 0000 0051 2971 0129

 

PARTNERI

 
 

 

Kontakt

Športový klub LIDO Stachanovská 36
821 05 Bratislava
č. účtu: 2929848026/1100
banka: Tatra banka, a. s.
IBAN: SK02 1100 0000 0029 2984 8026
lido@lido.sk