Dúfam, že ako kapitán ale hlavne ako hráč nesklamem - Andrea Vranková

19.02.2014 21:39

 

V našom seriáli predstavujeme hráčov Lida sme sa pristavili pri našom najnežnejšom tíme. Do oka nám padla (obrazne) tohtosezónna kapitánka ŠK Lido Women Andrea Vranková. Kto pozornejšie sleduje ženský tím od jeho začiatkov, neuniklo mu, aký herný progres zaznamenala táto hráčka. A neuniklo to ani nám a aj to bol jeden z dôvodov, prečo sme si ju vybrali do nášho rozhovoru. Príjemné čitanie.

 

Predstav sa nám.... bla bla bla

Moje meno je Andrea Vranková, pochádzam z Bratislavy, presnejšie z Ružinova, no už par rokov bývam v rozkošnej dedinke na konci sveta, v Rusovciach (ak by niekto náhodou nevedel, stále to je časť Bratislavy :P ). Študujem na Stavebnej fakulte STU trosku nestavebný odbor, matematicko-počítačové modelovanie.

 

 V súčasnej sezóne si kapitánka ŠK Lido Women, čo myslíš prečo si si zaslúžila túto poctu? Znamená to pre Teba väčšiu zodpovednosť?

Neviem ako to vidia ostaní, či som si ju zaslúžila, ja by som sa sama za kapitána asi nezvolila, no v tomto má hlavné slovo náš tréner Maťo Štastný, takže ak chcete vedieť prečo ja, tak sa pýtajte jehoJ. Som rada, že som túto dôveru získala i keď mám teraz pocit väčšej zodpovednosti, no dúfam, že ako kapitán ale hlavne ako hráč nesklamem.

 

 Odkedy si prišla do Lida, zaznamenala si veľký herný nárast, je to prístupom k tréningom alebo za tým je niečo iné?

To je jednoznačne talentom :P Ale nie ja som človek, čo so sebou asi nikdy spokojný na 100% nebude, ale určite to je lepšie než na začiatku. Niekedy to možno nie je úplne vidno, ale snažím sa stavať k tréningom zodpovedne, veľkú zásluhu na hernom vzraste celého tímu má samozrejme náš trenďo :)

 

 V predchádzajúcich sezónach Ťa tréner často staval do obrany, v tejto si si však asi definitívne upevnila post útočníčky, spokojnosť?

Bola to našťastie len jedna sezóna, ktorá bola navyše naša prvá a byť pri toľkých góloch na poste obrancu bolo pre mňa deprimujúce. Odvtedy sa počet hráčok v tíme zvýšil a našťastie post obrancu vyplnil dostatočne, a teda ja tam už hrať nemusím :) Čo sa týka spokojnosti, samozrejme že som spokojná i keď som vždy chcela hrávať krídlo, ale na centrovi som si už zvykla a viac menej si ten post obľúbila. Spokojnejšia by som bola, keby sa mi podarilo vylepšiť svoje štatistiky, nech to je aj vidno že v tom útoku hrám :P.

 

V oficiálnych štatistikách pripísali jeden Tvoj gól sestre Janke Vrankovej, ktorá však už za Lido nehráva, venovala si jej tento gól?

Keby bola jediná, ktorej môj bod pripísali túto sezónu (niežeby som ich mala veľa) :D ale tak nad venovaním som sa nezamýšľala, nakoľko to bola len asistencia :P, ak ju to však poteší rada jej ju venujem. :) Ja len dúfam, že sa v zápise figurujem ja a nie ona, aby z toho náhodou nakoniec nebola dodatočná kontumácia :P

 

 Ako vidíš túto sezónu? Do konca ostáva už len pár zápasov, je tam šanca na extraligu?

My sa do extraligy nehrnieme, plánom skôr bolo vylepšiť minuloročné umiestnenie a uchmatnúť si bronzovú medailu, ktorá nám minulú sezónu unikla len o skóre. Myslím, že favoriti sú viac-menej istí, avšak niekoľkokrát sme sa mohli presvedčiť, že táto liga je nevyspytateľná a stať sa môže čokoľvek, nakoľko tabuľka je pomerne vyrovnaná a ako som sa dozvedela od Evičky, keby bolo keby, tak to tretie miesto by sa ešte dalo získať. Čakajú nás však 4 zápasy, čo určite ľahké nebudú, ale teda šanca na dobré umiestenie stále žije, záleží len na nás, ako k tomu pristúpime.

 

Ako spomínaš na spoločné letné sústredenie v Dubňanoch spred troch rokov?

Na Dubňany spomínam len v dobrom, bola to síce makačka, no ako tu už bolo mnohokrát spomínané, že Lido má super partiu, tak to môžem len potvrdiť, nakoľko v Dubňanoch som sa o tom presvedčila :)

 

 Je pravda, že dievčatá si vyberajú výstroj (hokejku, topánky, potítka a pod.) podľa farby?

To je individuálne. Myslím, že väčšine z nás hokejka musí najprv ako sa povie „ padnúť do oka“ a až potom rieši parametre, však nekúpim si predsa niečo čo sa mi nepáči :P , ale určite farba hlavným kritériom pri výbere nie je.

 

Ďakujeme za rozhovor a želáme veľa úspechov v tejto sezóne aj mimo florbalu!

Transparentný účet


SK24 0900 0000 0051 2971 0129

 

PARTNERI

 
 

 

Kontakt

Športový klub LIDO Stachanovská 36
821 05 Bratislava
č. účtu: 2929848026/1100
banka: Tatra banka, a. s.
IBAN: SK02 1100 0000 0029 2984 8026
lido@lido.sk