Dorastenci Lido - Snipers 2:6

11.01.2014 09:52

V sobotu 11.1.2014 sa dorastenci postavili proti hráčom zo Snipers Bratislava odhodlaní aspoň trochu si napraviť povesť zo zápasu ešte z minulého roku kedy prehrali s majstrami Slovenska 12:3. Ako si zaumienili, tak i vykonali a koniec koncov výsledok 2:6 hovorí za nich.

 

ŠK Lido Bratislava - Snipers Bratislava 2:6 (0:1, 0:2, 2:3)

Kanadské body: Šulla 1+0, Čulík 1+0, Čierny 0+1

Strely: 20:36

 

            Po viacerých ohlasoch širokej masy fanúšikov sme teda dodatočne požiadali o rozhovor našich dorastencov – brankárskeho nováčika Andreja Fülöpa a Miša Obšitnika, ktorý si už pomaly zvykol na kapitánske „C“.

 

Nechytal si síce prvýkrát, ale odchytal si prvýkrát celý zápas. Aké máš z toho pocity, ako sa ti chytalo a ako hodnotis tento zapas?

 

Andrej Fülöp „G”: Do zápasu som išiel bez akéhokoľvek očakávania, bol som zvedavý, ako hrajú tí výborní Snipers. Generálku som absolvoval už pred Vianocami v zápase proti ZTHŠ Bratislava som odchytal svoju prvú tretinu. Teraz som ale mal chytať celý zápas proti najsilnejšiemu tímu ligy.

            V zápase sme často nemali loptičku v moci, súper si presne prihrával a bol neustále v pohybe. Prvú tretinu sme hrali výbornú obrannú hru počas ktorej sme dostali iba jediný gól, a tak sa tretina skončila 0:1.

            V druhej tretine sme hneď na začiatku dostali 2 rýchle góly a už to nevyzeralo tak ružovo. Dostali sme sa do nejakých šancí a pokúšali šťastie, ale ich brankár tiež ukázal svoje kvality. Najmä pri strele zo štandardnej situácie blízko pred súperovou bránou. Našťastie prevaha Snipers na ihrisku nevyprodukovala toľko gólov v našej sieti ako by si možno aj sám súper a ich tréner želal a druhú tretinu sme kvalitným výkonom v obrane udržali v stave 0:3.

            Spoluhráči boli celkom príjemne prekvapení že je rozdiel iba trojgólový. V poslednej tretine sme si už aj my chceli pripísať nejaké góly, ale súperovi sa aj vďaka presilovej hre v priebehu poslednej tretiny podarilo skórovať dvakrát z ľavej strany ihriska do tej istej časti brány, k bližšej tyčke, ktorú som si nepokryl dostatočne a čakal som strelu v oboch prípadoch do vonkajšej strany. Tieto dva góly si beriem "na seba", pretože brankár si musí pokryť v prvom rade bližšiu tyčku. Súper nám pridal ešte jeden gól a 0:6 sa mi už zdalo byť celkom vysokým výsledkom. Našťastie sme ale v závere tretej tretiny dokázali prekonať súperovho brankára až dvakrát, a tak zápas skončil 2:6.

            Tento zápas bol pre mňa veľkou skúsenosťou, viem že sa musím sústrediť na hru celý zápas, pretože strela môže prísť z ktorejkoľvek časti ihriska v ktoromkoľvek momente. V zápase som mal vysokú tepovú frekvenciu a bol som nervózny čo si všimla aj trénerka pri pár mojich zbrklých výhodoch. Našťastie nervozita sa na mojich zákrokoch nijako výrazne neodzrkadlila a myslím si že som odchytal dobrý zápas. Spoluhráči ma po zápase pochválili za dobrý výkon, a tak zrejme najmenej spokojní zostali hostia, ktorí si tentokrát po prvý raz nepripísali v jednom zápase viac ako 10 gólov.

 

Michal Obšitník „C”: Ako kapitán si myslím, že sme odohrali veľmi pekný zápas. Dovolím si povedať, že jeden z najlepších defenzívnych zápasov aké sme kedy hrali. Podali sme veľmi disciplinovaný a bojovný výkon. Síce to bola hra skôr na jednu (našu) bránku, ale dokázali sme sa s tým vysporiadať. Neskôr sa nám podarilo dať aspoň dva góly čím sa náš výkon ešte obohatil. Osobne si myslím, že výsledok 2:6 proti majstrom Slovenska je slušný.

 

Potešilo: priaznivejší výsledok zápasu, vyrovnanejší pomer striel, výborný výkon brankára, zastupovanie v obrane

Sklamalo: hlúpe vylúčenie, smola na pätách našich čepelí

 

Autorka článku: Zuzana Šišmišová